Kundehistorier

Hva er medlemmenes behov, og hva bør være vår retning fremover basert på disse behovene?

Hvordan kan vi utvikle noe med mening som kan hjelpe oss med å gi noe tilbake til lokale entreprenører?

Hvordan kan vi engasjere marin næring til å bli mer bærekraftig?

Hvordan kan vi styrke troverdigheten og synligheten ved å engasjere medlemmene våre i utviklingen av en industristandard?

Hvor går vi herfra med merkevaren vår?

Hvordan kan vi inspirere til sirkulær tenkning gjennom design?

Kan vi skape et sterkere bånd til medlemmene våre ved å utvikle et navn som favner deres interesser og verdier?

Hvordan kan vi inkludere alle involverte i selskapet i arbeidet med å skape et nytt merkenavn og en ny plattform?

Hvordan gjør vi et nordnorsk merke klart for det internasjonale markedet?

Hvordan kan vi forberede oss på endring ved å hjelpe medlemmene våre til å forestille seg fremtiden?

Kan vi gjøre om merkevaren vår til en rettesnor for hele organisasjonen, og hjelpe oss med å styrke internasjonal synlighet og markedsandeler?